reklama

Ženy všetkých zemí spojte sa a urobte mužov šťastnými...

Z každej strany sa na mňa valia články o tom, ako byť najlepšia, najkrajšia, najúžasnejšia... Ani tento blog nie je výnimkou, a v poslednom čase akoby sa s takýmito „radím radíš radíme“ roztrhlo vrece. Dnes ráno som však zistila, že netreba čítať. Netreba nič vedieť. Stačí si pozrieť desaťminútový reklamný spot a vy sa zmeníte na ženu snov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)
Obrázok blogu

Ráno treba začať aktívne. Ja mám najradšej chleba so salámkou a syrom. Nedá sa nič robiť. Musím si dať Activiu. Po nej sa zmestím do sukne ešte z maturity a navyše nebudem mať celý deň vetry. Dve muchy jednou ranou. A ešte aj schudnem.

Pred chladničkou ešte chvíľu váham. Prešľapujem z nohy na nohu. No nič. Lyžička, jogurtík a dobrú chuť. Nevadí, že celé dopoludnie budem hladná, hlavné je, že nie nafúknutá. Ani nebude z čoho.

Vletím do kúpelne, som so sebou spokojná. Lepšie to už nebude. Ale v reklame vraveli, že po holení zostávajú miniatúrne chĺpky v podpazuší. Na dokreslenie situácie použili kaktus. Kontrolujem situáciu. Je tam jeden malý chĺpok. Siaham po novinke z kolekcie Dove. Antiperspirant vraj účinne zjemní a odstráni pichľavé chĺpky. Nabudúce ti postriekam bradu, uvidíme, čo to urobí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Volám ti. Samozrejme mám T-mobile. Pretože vraveli, že ten je najlepší a tá ružová v reklame sa mi páči. Mám voľné minúty, internet v mobile a to všetko zadarmo. Až kým nepríde faktúra.

Dnes navarím. V telefóne si bol trochu prekvapený. Nebudem to ďalej rozvádzať. Dáme si Maggi polievku zo záhradky. A ešte nový bujón, ktorý obsahuje až ¼ hovädzieho. To tam už ani nemusím pridávať mäso. Dokonalé.

Na pitie bude pre mňa Vinea – chcem byť predsa sama sebou. Tebe nalejem Fernet. Aspoň dva deci, lebo sa mi v telefóne zdalo, že máš svoje dni. Všetko je pripravené. Aj obrus žiari čistotou. Opratý v novom Rexe so sóda efektom. Najskôr som ho ale musela poriadne zašpiniť a poskákať po ňom. Tak to dávali v TV. Inak by to asi nefungovalo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Konečne si prišiel. V rýchlosti ma pobozkáš, ale hneď letíš na záchod. Je to úplne jasné. Ráno si si nedal Activiu. Zrazu na mňa zakričíš, že sa minul Brees One Touch...

Dokelu, a tak som sa snažila...

Katka Petríková

Katka Petríková

Bloger 
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dýchať vôňu tvojich slov, len tak ležať v tvojom tieni... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPoéziaTySúkromnéMojimi očami

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu